هیئت مدیره

 

حیدر علی شاه علی دارای مدرک مهندسی برق از دانشگاه Oklahama University آمریکا با بیش از ۳۵ سال سابقه مدیریت در صنعت شیمیایی کشور (شرکت صنایع شیمیایی فارس، مینو،صاایران و…) هم اکنون به عنوان مدیر عامل در این شرکت فعالیت می نمایند.

 

سید حمید دهقانیان دارای مدرک مهندسی شیمی از دانشگاه University Alabama آمریکا با بیش از ۳۶ سال سابقه در صنعت شیمیائی کشور (شرکت های صنایع شیمیایی فارس و…)،هم اکنون به عنوان مدیر تولید در این شرکت فعالیت می نمایند.

 

حسین پیرو دارای مدرک مهندسی مکانیک از دانشگاه New Haven University آمریکا با بیش از ۳۷ سال سابقه در صنایع مختلف کشور(شرکت ایران خودرو،شرکت صنایع شیمیایی فارس،شرکت نفت و…)،هم اکنون به عنوان مدیر طراحی مهندسی در این شرکت فعالیت می نمایند.

 

بیژن عمادی کارشناس ارشد طراحی و ساخت ماشین آلات.ایشان با بیش از ۳۷ سال سابقه در صنایع مختلف کشور(شرکت نفت،شرکت گاما،شرکت صنایع شیمیایی فارس و…)،همچنین انجام کلیه امور مربوط به طراحی، ساخت و نصب دستگاهها، ابزار، تجهیزات، تعمیر و نگهداری آنها. و هم اکنون به عنوان مدیر فنی در این شرکت فعالیت می نمایند.

 

محمد هادی پذیرایی دارای مدرک فوق لیسانس شیمی از دانشگاه Missouri State University آمریکا با بیش از ۳۵ سال سابقه در تولید و صنعت(صنایع شیمیایی فارس، شرکت بلفر و…)،هم اکنون به عنوان مدیر تحقیقات و پژوهش در این شرکت فعالیت می نمایند.

affiliate tracking urlyeezy turtle dove description chart for girls Mid Light Smoke Grey

تلفن تماس

برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید:

3685 3262 071  -   3692  3262 071

انجمن بتن ایرانانجمن بتن ایرانانجمن بتن ایرانانجمن بتن ایران
Template Settings

Color

For each color, the params below will give default values
Green Blue Brown Yellow

Body

Background Color
Text Color
Background Image for Layout Style: Boxed
Layout Style
Select menu
Google Font
Body Font-size
Body Font-family