درباره ما

 

شرکت صنعتی رزین سازان فارس در سال 1374 توسط تعدادی از مهندسین مجرب که سالها در صنعت شیمیایی کشور فعالیت داشته جهت تولید رزین های آمینه و ملامینه در کشور تاسیس گردید این شرکت در راستای اهداف خود ، ماده با ارزش فوق روان کننده بتن را برای اولین بار در ایران و به دنبال آن دیگر افزودنی های شیمیایی ساختمان را تولید نمود .

این شرکت اولین و بزرگترین تولید کننده اصلی فوق روان کننده بتن به صورت مایع و پودر در ایران می باشد که محصولات خود را مطابق با استاندارد ASTMC494 و EN934-2 تولید می نماید . محصولات این شرکت تا به حال به طور مستقیم در پروژه های عمرانی و صنعتی داخلی همچون پروژه عظیم هسته ای نطنز ، پروژه های بزرگ عسلویه ، سد ملاصدرا در استان فارس ، خطوط قطار شهری و مترو و ده ها پروژه بزرگ و کوچک داخلی و پروژه تونل تاجیکستان مورد مصرف قرار گرفته است و دارای گواهی استاندارد ملی ایران از موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران و گواهینامه فنی از مرکز تحقیقات ساختمان و مسکن می باشد که تایید مصرف کنندگان و مشاورین محترم مبین کیفیت این افزودنی ها می باشد .

ژل میکروسیلیس تولیدی شرکت صنعتی رزین سازان فارس با مشخصات خاص خود ضمن ارتقا کیفیت و افزایش مقاومت بتن نفوذ پذیری آب را در بتن به حداقل رسانده و قابلیت آب بند نمودن سازه های بتنی را به همراه خواهد داشت .محصول فوق روان کننده بتن و فوم شیمیایی بتن و البته دیگر مواد شیمیایی ساختمان تولیدی این شرکت بر اساس فرمولاسیون های خاص و در فرایند های کاملا علمی و مهندسی تولید می گردند . از دیگر محصولات این شرکت می توان چسپ های ساختمانی و ضد آب و پر سلانی ، انواع گروت ها ، ترمیم کننده های بتن ، سیمان پلیمری آب بند ، انواع فوم شیمیایی بتن مخصوص بلوک های C.L.C و کف سازی و . . . و در بخش های دیگر ، رزین های ملامینه جهت آغشته سازی کاغذ های دکوراتیو و کاغذ های روکش MDF و نئوپان و لعاب ظروف را نام برد که جایگاه صادراتی خوبی را در کشور های همجوار باز نموده اند و جایگزین خوبی برای محصولات مشابه اروپایی گردیده است .

Running Sneakers StoreAir Jordan III (3) Retro 'Black Flip' - Even More Images

تلفن تماس

برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید:

3685 3262 071  -   3692  3262 071

انجمن بتن ایرانانجمن بتن ایرانانجمن بتن ایرانانجمن بتن ایران
Template Settings

Color

For each color, the params below will give default values
Green Blue Brown Yellow

Body

Background Color
Text Color
Background Image for Layout Style: Boxed
Layout Style
Select menu
Google Font
Body Font-size
Body Font-family